12. 2. 2013

Tygří oko pro lvici

Jednoho krásného dne, jsem byla přizvána do centra geologů v Ostravě, kteří prováděli rozprodávání kamínků. Docela jsem si nedokázala představit o co půjde, takže jsem tam šla s mírným očekáváním toho, co se bude dít. No a když jsem vešla... konec! No každopádně jsem strávila asi hodinu vybíráním všemožných kamínků jako je obsidián, záhněda, lapis (ostatní si nepamatuju O:-) ). Ze všech těchto kamenů budu postupně vyrábět náramky, náušnice, náhrdelníky apod. Můj první počin, co se týče tohoto umění byl dáreček pro mou kamarádku (ne neslavila narozky nebo něco, ale jak říká jeden můj kamarád: "Já nedávám dárky k narozkám, já je dávám, když zrovna chci!"). Kamarádka Barunka je lvice (znamení: Lev), tak proto, tento kámen :) No a nebudu už zdržovat nějakým složitým popisem, tak mrkněte sami.

 Náušnice (Komponenty: STOKLASA, kámen: Tygří oko)

 Náramek (komponenty: STOKLASA, kámen: tygří oko)

Náhrdelník (komponenty: STOKLASA, kámen: tygří oko)

A zde je celý komplet :)

A Barunka :)

1 komentář:

  1. krásne ♥

    pozývam ťa na moju giveaway, pridaj sa ak chceš: http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/2013/08/tak-dnes-ziaden-prispevok-o-dnes-som.html

    OdpovědětVymazat