28. 6. 2012

Letní ohozománie!

Slibovala jsem přírůstky po návštěvě z Prahy. Kupodivu jsem se mezi tím stihla ještě jednou v Praze objevit a vrátit do Ostravy. Materiálu je tedy víc než dost! (Ať žije má maminka, která má stejný sklon k infantilním věcem jako já!) Spojila jsem příjemné z užitečným a většina materiálu pochází z hotelového výtahu. No jo výtah, iPhone atd... Ale bojové podmínky jsou bojové podmínky. :) Přikládám fotky outfitů, které jsem vyšmoulila k různým příležitostem! :)


 Outfit ještě z Ostravy, ale na cestě do matičky Prahy. Je třeba se cítit pohodlně, proto mé oblíbené sako, decentní černé triko a šátek (Bez něj ani ránu).


Vdává se ti kamarádka, neudělej ostudu! Aneb oblékla jsem si retro šaty, které jsem ještě nedávno měla malé, příjemné zjištění. Samozřejmě sladit s decentními lodičkami a oživit červeným svetříkem není vůbec od věci! :)


Jen tak ven, v letní den :) Krátké šortky, Alžbětí kabelka! Sladit s šátkem, který ani ve 30°C neodkládám a hurá ven. Řekla bych, že tohle byla nějaká procházka, teda spíše projížďka!


Praha - Karlín a uspěchaný outfit do centra, po nákupu v Desigualu. No každopádně našim prostě nevysvětlíte, proč ta 2 patra musíte jet výtahem! O:-)


Košilová nálada a zaječí úmysly. No je třeba někdy vyměnit ty podpatky, aby se občas něco dalo i stihnout :P Důležitý je široký pásek a kostkovaná košile! Jen ty KONĚ mi ještě nikdo z Texasu nepřivez!

Žádné komentáře:

Okomentovat